Salgsbetingelser

Salgsbetingelser

GENERELT

HOFFMANN

CVR nr.: 34250367

Email: info@helle-hoffmann.dk

 

PRISER

Hos HOFFMANN tager jeg forbehold for eventuelle fejl i mine angivne priser. Desuden forbeholder jeg mig ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte varer.

 

BETALING

Behandlinger

HOFFMANN modtager betaling for behandlinger med kontanter eller MobilePay. Betalingen kan også foregå online via EasyPay (Stripe). Betalingen vil først blive trukket på din konto, når ydelsen er foretaget. Alle beløb er i DKK (danske kroner) og inkl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.


Kurser, arrangementer, webinarer m.m.

HOFFMANN modtager betaling for kurser, arrangementer, webinarer m.m. med Dankort, MobilePay internationale kreditkort via EasyMe betaling. Betalingen trækkes med det samme. Hvis der er aftalt ratebetaling, trækkes efterfølgende beløb automatisk fra din konto på de aftalte datoer.  

 

LEVERING AF DIGITALE PRODUKTER

Digitale produkter (eller link til download) bliver leveret via e-mail. Levering sker i løbet af få minutter. Skulle der være problemer med at modtage e-mailen, kan du skrive på info@helle-hoffmann.dk

 

FORTRYDELSESRET PÅ DIGITALE PRODUKTER

Der er ikke returret på digitale produkter, idet du modtager adgangen straks efter dit køb.

 

REFUNDERING AF DEPOSITUM M.M.

Din tilmelding til kurser, arrangementer, foredrag m.m. er gyldig, når du har betalt depositum eller det fulde beløb for deltagelse. Det sker automatisk ved din tilmelding.

Når du tilmelder dig kurser, arrangementer, foredrag m.m. hos HOFFMANN, er tilmelding bindende og din betaling refunderes ikke, selv om du bliver forhindret i fysisk fremmøde. Du vil ligeledes være forpligtet til at betale eventuelle udestående rater. Du kan dog forære din plads til en anden end dig selv, idet beløbet er betalt.

Hvis du har betalt depositum til et kursus, arrangement, foredrag m.m., og du melder fra mere end 3 måneder før, får du refunderet dit depositum og evt. ratebetaling bliver suspenderet.

 

AFLYSNING OG ÆNDRING

Kurser, arrangementer, foredrag m.m. hos HOFFMANN afholdes på de oplyste tidspunkter. I tilfælde af ændringer vil du blive orienteret mindst 24 timer forud. Hvis jeg er nødt til at aflyse, tilbagebetaler jeg naturligvis det fulde beløb hhv. depositum.

For behandlinger gælder følgende:

  • Ved afbud senere end 24 timer før behandling, faktureres for halvdelen af honoraret.
  • Ved udeblivelse uden afbud faktureres for det fulde honorar, selv om der ikke har fundet nogen behandling sted.
  • Ved køb af klippekort har du som køber selv ansvar for at få brugt klippene eller booket resterende tider, inden klippekortet udløber.

 

REKLAMATIONSRET

Som udgangspunkt har du ikke 2 års reklamationsret på tjenesteydelser. Derfor bedes du med det samme kontakte mig, hvis du oplever problemer.

Du har ret til at få udbedret eventuelle mangler ved tjenesteydelsen, som kan tillægges ydelsens beskaffenhed, medmindre der er tale om egne omstændigheder, eller andre ydre omstændigheder, som jeg efter dansk ret ikke kan blive gjort ansvarlig for.

 

KLAGEADGANG

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til HOFFMANN.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til det relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse min e-mail adresse: info@helle-hoffmann.dk.

 

PRIVATLIVSPOLITIK OG DATABESKYTTELSE

Du finder HOFFMANN privatlivspolitik her: https://helle-hoffmann.dk/kontakt/gdpr.html

---------------------------

 

Online-betalingen er formidlet af EasyPay (Stripe) eller EasyMe ApS (CVR: 28712618).

Ved at gennemføre betalingen bekræfter du, at du har juridisk råderet over det kort, eller den betalingsmetode, du anvender.

Indgår du et abonnement eller en ratebetaling vil du efter hver kommende trækning på kortet få tilsendt en kvittering på e-mail, samt instrukser i, hvordan du skifter det betalingskort du angiver til aftalen.

Har du spørgsmål til selve den betalingstekniske del af din handel kan du kontakte EasyPay (Stripe) eller EasyMe (support@easyme.biz), mens spørgsmål til selve handlen og dens vilkår skal rettes til butikken du har handlet hos.

 

Generelle forbehold

Der tages forbehold for

  • ændringer i uddannelses-/kursusprogram herunder datoer
  • adressen på undervisningsstedet. Hvis adressen for undervisning ændres, vil det blive meddelt kursister i så god tid som muligt

Øvehunde

  • Uanset om du deltager på et åbent kursus eller et kursus for professionelle, SKAL vi bruge hunde til at øve på.
  • Har du ikke selv mulighed for at medbringe hund, skal du være forberedt på at det kan blive nødvendigt at have en låne-hund med, hvis der ikke er hunde nok. 
  • Medbringer du hund, så vil der være pauser undervejs til at lufte hunde i. Husk at medbringe et tæppe eller et bur din hund kan være i - og også gerne dens yndlingsgodbidder. 
  • Din hund skal være i snor i kursuslokalet, og når du lufter den. Husk at samle op efter den. 
  • NB!! Tæver i løbetid kan ikke medbringes. 

Forplejning

  • Medbring frokost og evt. drikkevarer med til dig selv. Der er køleskab til din frokost. 
  • Der vil blive serveret kaffe, te, vand, frugt og lidt sødt i kursuslokalet.

Øvrige ting

  • Medbring et par indendørs sko eller skiftesko til udendørs. Vi opholder os på gulvet med de store hunde, så det er rart, hvis det ikke er for beskidt. 
  • Tag gerne et håndklæde med til din hund, hvis det er vådt i vejret. 
  • Ca. en uge før dit kursus starter, vil du modtage en mail med praktisk information herunder om der er specifikke ting, du skal have med eller lign. 

TØV IKKE MED AT

kontakte mig

hvis der er  noget, du er i tvivl om ift. det kursus, du skal deltage på.